Mari Martin: PTA-le võis saada saatuslikuks anonüümsus

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
PTA
PTA Foto: Marina Puškar / Postimees

Tallinn Dollsi ja taaskasutusbrändi ReUse Republicu eestvedaja Mari Martini hinnangul võis rõivafirmale PTA saada saatuslikuks isikupära puudumine ja puudulik kommunikatsioon tiheda konkurentsi tingimustes.

Mari Martin märkis, et PTA-l on mitmeid konkurente ja ilmselt polnud firma kommunikatsioon ja turundus konkurentsivõimeline. Teised brändid suhtlevad kliendiga naise sõnul kindlasti rohkem.

«Suure brändina täitsa kummaline tegelikult, et nad ei ole nähtaval olnud,» tõdes Martin, lisades, et ehk peitus põhjus pikaaegses turul olemises ja ajapikku kulude vähendamises, mis toob aga paratamatult kaasa kiireneva allakäigu.

Bränding ja oma püsikliendiga suhtlemine on moepromootori sõnul väga oluline, lisaks vajavad inimesed tema sõnul üha enam midagi emotsionaalsemat, PTA oli aga ehk natuke anonüümne. «Nende riietega ei käinud kaasas väga tugevat sõnumit,» selgitas Martin.

Naine lisas, et ei tahaks firma tegevust mingil määral halvustada, kuid tema hinnangul puudus PTA-l see miski, midagi väga iseäralikku, mille järgi võiks nende toodangu ära tunda. Firma tegi palju kontorirõivaid, aga seda pakuvad väga paljud. Samuti polnud PTA-l Martini arvates väga täpset sihtgruppi.

Ta lisas, et rõivatööstuses on konkurents väga tihe ja keskmise hinnaklassiga brändid peavad tegema eriti palju tööd, et eristuda ja klientideni jõuda.

Võrreldes PTA-d teise suure kodumaise rõivabrändi Montoniga tõi Mari Martin välja, et viimane turundab oma tooteid rohkem ja käib rohkem ajaga kaasas.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles